26 Temmuz 2014 Cumartesi

Ruhunu Renk Kat

Bazen içiniz sıkılır, daralır, bunalırsınız. Her şey renksizdir ya da tek renk, gri. İşte ben ne zaman o grilikte boğulsam kendimi boyamaya veririm. Boyadıkça açılır içim, ferahlarım. Ruhumu da renklendirir boyadıklarım. İşte bu tabakta böyle bir anımda çarptı gözüme.. Aldım her zamanki gibi elime boyamı, başladım...

Boyadıkça hem tabak renklendi, hem içim. Sizin de varsa böyle griler ruhunuzda, durmayın boyayın! Hem içinizi, hem çevrenizi.





Nasıl yaptığıma gelirsek, öncelikle tabağımı güzelce yıkadım, kuruladım, temizledim. Tortu kalmasın diye kolonyayla sildim. Daha sonra ikea peçetelerinden kestiğim gül figürlerini tabağa gelişigüzel yapıştırdım, ne ile tabi ki can simidimiz dekupaj tutkalıyla. Daha sonra fotoğrafta tam rengi belli olmayan bulut mavisi puantiyeleri yaptım. Bunları yapmak için mavi boyanız varsa onu kullanabilirsiniz ancak benim yoktu. Ben de evdeki delgeci kullandım. Yanlış duymadınız:) Delgeçle mavi bir dosya kağıdını bir kaç yerinden deldim ve delgecin altından çıkan daireleri yine tutkalla gelişigüzel yapıştırdım. Tutkalın kurumasını bekledikten sonra da sünger fırça yardımıyla  beyaz akrilik boyamı tabağın dışından tampon yapar gibi uyguladım. İlk kat kuruduktan sonra 2. kata geçtim. İşte bu kadar benim hem ruhum hem de küçük tabağım böylece renklenmiş oldu. Size de deneyin diyorum, mutlaka deneyin.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder